sixgroni RS-232??

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Fri Aug 6 12:42:45 EEST 1999

Thodoris Stamatopoulos wrote:

> Xereto tous elines linuxades :)
> ithela na rotiso an kapos ginete na sindesw ena base-band modem se linux
> box alla na douleyei sigxrona gia mia efthia kai na einai to linux
> router giati mono sigxroni sindesi ipostirizei to sigkekrimeno modem
>
> Eyaxristo ek ton proterwn...
> Thodoris Stamatopoulos
> thodoris at hol.gr

Ap' o,ti ksero, xreiazesai mia sygxronh seiriakh karta. Eixa dei diafhmiseis sto
Linux Journal gia tetoies kartes me linux support, alla den thymamai
leptomereies (kai den exo edo ta periodika). Oso gia to linux san router,
yparxoun diafora projects. Gia kane ena search gia "linux router". Logika sta
sites ayton ton projects tha yparxoun kai pointers se hardware. To sigouro einai
oti to linux san router apotelei poly kalh lysh - kai fthnh.

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr