Crack microsoft help the world

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Fri Aug 6 03:12:36 EEST 1999

Kostas Gewrgiou wrote:

> On Fri, 6 Aug 1999, Costas Barakitis wrote:
>
> > Kostas Gewrgiou wrote:

> > >  Epetrepse mou na diafoniso edo, ean diladi ta prota pc anti gia dos tis
> > > mamas micros~1 etrexan kati allo den tha eixame ypologistes les ?
> >
> > Mhpws kata tyxh 6ymasai poso eixan to prwta PC?
>
>  Elpizo na min enoeis oti oi times epesan eksetias tis micros~1 ?

Kai vevaia ayto ennow. Giati diladh oi diskoi stis Unix mixanes den
fthnainoyn, toylaxiston me toys ry6moys poy ginete ayto sta PC? Oi 3D
kartes o6onhs pws egine kai mesa se dyo xronia exoyn pesei 70% ths timhs
toys? Logw Direct-X kai twn paixnidiwn. Kai ola ta paixnidia trexoyn
katw apo Windows. H eksaplwsh twn multimedia sthn MS ofeilete. Otan to
Office 2000 6elei toylaxiston 64MB gia na treksei, ayto gia mena
simainei oti 6a epakoloy6hsei ptwsh timwn RAM.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr