StarWriter

Yannis Giftomitros yang at hellug.gr
Thu Aug 5 10:12:09 EEST 1999

On 04-Aug-99 Kostas Gewrgiou wrote:

>  Yparxei elpida na diorthothoun ta provlimata sta graphis fonts se kapio logiko
> xroniko plasio ? Milao eidikotera gia ta lathos encodincs pou exoun autin tin
> stigmi kai ta telios asxeta xlfd names pou exoun autin tin stigmi.

An kai ayto to "Yparxei elpida" mou xtypaei poly asxhma...
Ta problhmata pou les den einai dikhmas efeuresh,yparxoun apo th genhsh twn ellhnikwn
stous ypologistes.
Me to Graphis ayto prospathoume na kanoume,kai den stamatisame na prospathoume.
Alla an einai na ginei prepei na ginei SWSTA,gi'auto kai egw proswpika den biazomai katholou.

Pantws an exeis gnwseis peri tou thematos, h "katathesh tous" einai eyprosdekth.

>   Kostas Gewrgiou.

> encodings apo ta unicode fonts opote tha exoume mia arketa megali gama
> ellinikon fonts (kai oxi mono).

Yannis.........

yang at hellug.gr
yang at acropolis.gr