SndCrd + C + SuSE

navigator at hypercomm.gr navigator at hypercomm.gr
Tue Aug 3 01:45:20 EEST 1999

 In> 2)Exw  ma8ei C(ANSI) kai afoy eleisa ola ta problhmata poy leei to
 In> biblio (apo opoy thn ema8a) den exw alla, oyte mporw na brw! An kserei
 In> kaneis kapoio url gia na brw 8a htan kala...

  Ftia3e programma se C poy na anoixneyei ola ta ports mias mhxanhs, kai
 na psaxnei gia gnwsta bugs (3anaftia3e, dhladh, to S.A.T.A.N., poy
 -ap'oso 8ymamai- den exei kamia sxesh me ton satanismoo, alla einai
 System Analysis Tool for Auditing Networks. Ena 3erete ti einai to
 Auditing, peite moy).

 hackdaemon

___ Blue Wave/QWK v2.20
Origin: Hypercomm BBS  4008920 (3 lines) (24h)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr