StarWriter

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Aug 4 14:22:56 EEST 1999

On 04-Aug-99 Christos Ricudis wrote:
> Hello Linux-greek-users!
>
>   On 04 Aug 99, Linux-greek-users wrote to Yannis Giftomitros with subject
> "Re:
> StarWriter":
>
>  >> An den ginei tipota, kai kapoios exei to StarOffice se CD,an
>  L> Gianni, an den kanw lathos, to exw se disko (kai oxi se CD mia
>
> Ax, mporeis na moy to daneiseis? To exw se kasseta, alla einai toso
> kakogrammenh poy de bgazw toys stixous...
>
> --
> Christos Ricudis
> I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
> --

Poly eyxaristws an emenes apenanti mou opws o Giannis....
Ostoso to pickup mou (sto opoio ton bazw) exei diamantenia kefali (etsi den ta
legame tote?), kai an to diko sou den exei kalis poiotitas kefali (pou mallon
exei...) tha mou xalaseis kai ton disko kai to pickup. :-)

--
Michalis Kabrianis
He's a target. Where the hell are the bombs?!?!?
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr