K6-III-400 & Write Allocate sto linux

sina M_Sina at gmx.net
Tue Aug 3 10:04:05 EEST 1999

 sina <M_Sina at gmx.net>, Mon, 2 Aug 1999 00:45:38 +0200,
says...

>  8a kanw mia anaba8mhsh ths cpu se ena sxetika palio motherboard.

Paidia, nomizw oti me exete peisei :)...
molis phga sthn selida tis shutle, kai nomizw oti ayto 8a parw!
Den moy eixe 'kopsei' na koita3w times gia motherboard kai malista
100Mhz, oyte kai h3era oti yparxoyn chipset poy epitrepoyn diaforetika
Mhz se FSB kai mnhmes!
 Ama skeftei kanei oti to adapter poy h8ela kanei malista oso ena
motherboard, me diafyla3atai apo megalh blakeia!
 To 8ema moy einai twra kapws na ta kataferw na alla3w oloklhro
motherboard.;-) (ta mona poy exw hdh perasei monh moy einai ligo
perissotero ram, isdn se pci, kai ena sklhro disko..)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr