Ellhniko ISPELL once more

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Tue Aug 3 20:36:31 EEST 1999

sorry gia to neo thread....anaferomai sto ispell mas sta /baza

Panos Katsaloulis wrote:

> Katebasa to ellhniko ispell apo to site /baza kai (psilomalakia moy;)
> apegkatesthsa to hdh egkatesthmeno ispell poy kati skampaze apo ellhnika.
>
> Kai meta thn egkaastash toy RPM akoloy9hsed to mpaxalo! Me thn enar3h moy
> gemizei thn o9onh me mhnymata toy typoy "Word 'blabla' contains illegal
> characters, enw me to poy briskei ellhnikh le3h thn kanei kati se M-?M-?M-?
> , opoy ? kapoios xarakthras grammatwn.
>
> Ti la9os ekana pali;

tipota simantiko. oute malakia sou einai. to ispell mas einai to
standard ispell me 5-6 grammes patches kai merika greek rules. kai
fysika to dictionary. ante kai kana dio pragmata akoma.

den einai kati neo from scratch kai mi elegmeno. doulevei mia xara kai
me english kai greek. kane ispell -d greek toarxeiosou kai tha eisai ok.

den iparxei akoma se kapoia distrib. siga siga tha iparksei.

iparxei pantos kati sto suse, ena dict elliniko, alla einai ligo (a)
ptoxo (b) imiteles (c) den exei to source sml ton lekseon para to dict
xoris kanones

oso gia tous kanones pou leei kai o tsakiris. oi iparxontes kanones
doulevoun alla den ksero an einai arketoi. gia na boun kaloi kanones
theloume tin voitheia enos filou glossologou pou einai tora se diakopes
(mazi mou). otan girisoume....

pros tsolomiti: gia ta kefalaia. aftoi pou ftiaksan to arxiko ispell
theoroun sosto ta tonismena kefalaia. ipo sizitisi vrisketai. giati nai
men grafoume ( oi perissoteroi?) atona kefalaia (ektos isos an einai
tonoumeno to proto kefalaio kai ta alla peza), alla tote ti ginetai me
periptoseis opos:
AYLOS (einai aYlos, i einai o aylOS). to ALLA (allA i Alla)...
omoios kai me ta kefalaia dialitika.

den einai pos den linontai einai pou den kserei kaneis poia einai i lisi
i sosti (einai thema aisthitikis perissotero kai den iparxei
standard)...

en kairo....

evripidis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr