K6-III-400 & Write Allocate sto linux

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon Aug 2 23:45:41 EEST 1999

On Mon, Aug 02, 1999 at 12:03:45PM +0200, sina wrote:

..[snip]..

> Nai to motherboard einai sta 66Mhz...
> Ama parw board 100Mhz xreiazomai omws kai  SDRAM kai allo koyti..ta opoia
> den 8elw akoma na alla3w.

  Αυτό είναι πέρα για πέρα λάθος. Super-7 motherboards υπάρχουν ακόμα σε
AT (άρα δεν χρειάζεται να αλλάξεις κουτί), και το VIA MVP3 chipset
επιτρέπει το FSB και η μνήμη να τρέχουν σε διαφορετικά MHz (δηλαδή δεν
χρειάζεται να αλλάξεις μνήμη). Π.χ. γνωστό να τηρεί και τις δύο
προϋποθέσεις και δοκιμασμένο είναι το Shuttle 591-P. Ένας φίλος μου πριν
από λίγο καιρό έκανε αναβάθμιση λίγο πολύ ίδια με τη δική σου, και
αλλάζοντας μόνο επεξεργαστή και motherboard πήγε από Pentium/150 σε
K6-2/400. Μάλλον κάναμε και κάτι περίεργες ανταλλαγές μνήμης αλλά αυτό
είναι μια άλλη ιστορία...

  Αν πάλι έχεις EDO και όχι SDRAM, και πάλι κανένα πρόβλημα. Οι EDO που
υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην αγορά έχουν ακριβύνει αρκετά, οπότε εσύ θα
μπορέσεις άνετα να πουλήσεις τη δική σου στην τιμή της καινούριας SDRAM.

> Epeishs 8elw na perimenw na bgei o K7 telos aygoystoy (?) kai meta na
> perimeno kanena 6amhno na pesoyn kai oi times.

  Άμα μπορείς να περιμένεις μέχρι να βγει ο K7 και έχεις και τα λεφτά
για να τον πάρεις όταν βγει, μην το σκέφτεσαι καν. Είναι ό,τι καλύτερο
μπορείς να πάρεις αυτή τη στιγμή.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr