Dev Kernels

Panagiotis Tsakiris mazestix at ath.forthnet.gr
Sun Aug 1 22:33:28 EEST 1999

Kostas Gewrgiou wrote:

> On Sat, 31 Jul 1999, Panagiotis Tsakiris wrote:
>
>  To mail pou anafereis einai elafros palio exei perasei minas pia, exoun bgei
> kamboses ekdoseis apo tote, to mail apla anefere oti EKINI tin epoxi o 2.3.6
> eitan o pio statheros sto devel branch, auto den simenei oute oti eitan pio
> statheros apo tous 2.2.x oute oti kai tora einai o pio statheros (isos einai
> den ksero, to access beyond end of device to patcharane pantos).
>  Auto pou den boro na katalavo einai giati trexeis 2.3.x ean den kaneis
> kernel development (ean kaneis pao paso).

Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι. Ο 2.3.6 ήταν/είναι σταθερός γιατί μετά από αυτόν αρχίζουν να
"πειράγματα" σε βασικά μέλη του πυρήνα. Όλοι οι υπόλοιποι είναι ασταθείς από λίγο μέχρι
καταστροφικοί. ΚΑΝΕΝΑΣ πυρήνας μετά από αυτόν δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κανονική
χρήση ούτε ακόμα και για το σπίτι. Δεν σημαίνει ότι επειδή το mail είναι παλιό υπάρχει και
σταθερός νέος. Είμαστε στον 2.3.12 -> 2.3.13 και δεν δουλεύει τίποτα εκτός από τα βασικά.
Ακόμα και mail μέσω του netscape είναι δύσκολο να τα κατεβάσεις. Την ίδια CPU ο πυρήνας
την αναγνωρίζει τελείος διαφορετικά. Τη μία, για  παράδειγμα, με ξεκινα στα 133.12
BogoMIPS την άλλη στα 133.53 τη μία δεν μου διορθώνει το comma bug την άλλη το κάνει,  το
ίδιο συμβαίνει και με την WP. Το ότι είναι της 2.3.χ σειράς δεν σημαίνει ότι είναι και
ασταθής. Στη συγκεκριμένη περίπτωση που χρειαζόμαστε την αναγνώρηση 2GB μνήμης ακόμα και
το patch μπορεί να είναι ποιο ασταθές. Η σειρά 2.2 έχει αποδειχθεί λίγο προβληματική
γιατί, ενώ τα πρώτα patches έβγαιναν χωρίς διεξοδικό έλεγχο (μέχρι το 2.2.6) ήταν σταθερά,
αυτά που ελέγθηκαν κατέληξαν να έχουμε τον 2.2.10 που είναι "άστα να πάνε" :-) Αυτή τη
στιγμή που είμαι "μέσα" έχω τον 2.3.6 που δουλεύει ενώ με τον 2.3.12 έχω πρόβληματα
ταχύτητας με ό,τι έχει σχέση με δίκτυα (και στα Χ) και με το netscape. Όσον αφορά το λόγο
που χρησιμοποίω dev πυρήνες είναι καθαρά θέμα προβληματικού εγκεφάλου :-> (Ναι! Είμαι
μαζοχιστής :-)

Παναγιώτης

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr