C++ stuff

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sun Aug 1 18:37:41 EEST 1999

On Sat, Jul 31, 1999 at 07:58:43PM +0000, DJ Art wrote:
> Linux και πάλι Linux:
> Όταν κανω compile το παρακάτω προγραμματάκι στο Linux, δουλέυει σωστά.
> Στο DOS (compile με Turbo C++) όταν δώσω έναν τουλάχιστον δεκαδικό
> αριθμό π.χ οταν δώδω 217.55 και 1 η τελική έξοδος είναι 218.550003 !!!
> Το πρόβλημα είναι του compiler  γιατί όταν το κάνω compile με Borland
> (απο Winblows) πάλι δουλέυει σωστά.

..[snip]..

  Κοίτα, το floating point δεν έχει απεριόριστη ακρίβεια και κάτι
τέτοιες παρεκκλίσεις συμβαίνουν συχνά. Βέβαια στη συγκεκριμένη περίπτωση
είναι κάπως υπερβολικό - έλεγξε στις επιλογές του compiler μήπως δεν του
έχεις πει να χρησιμοποιεί τον μαθηματικό συνεπεξεργαστή και το κάνει με
emulation.

> Υπάρχει κανείς που να δουλέυει το rhide??? Δουλευει το help ?? Εμένα
> (rhide 1.4.7 binaries version) μου βγάζει "cannot find help".

  RHIDE έχω δουλέψει μόνο κάτω από DOS (DJGPP). Άλλωστε στο Linux με τις
virtual consoles και τα xterms δεν βλέπω και πολύ το νόημα του IDE...

>   Βέβαια, αυτό που θελω να βρώ είναι μια λίστα με τις βιβλιοθήκες και
> τις συναρτήσεις τους για to Linux (g++ or gcc). (Έχω πρόβλημα μεταφοράς

  Φρόντισε να βάλεις τα manpages των κατηγοριών 2 και 3 (π.χ. στο Debian
το σχετικό πακέτο λέγεται manpages-dev), καθώς και το documentation της
βιβλιοθήκης της C (και πάλι, ενδεικτικά, σε εμένα το σχετικό πακέτο
λέγεται glibc-doc).

> των προγραμμάτων από την Turbo του DOS στο Linux, π.χ. δεν μπορώ να βρώ
> βιβλιοθήκη που να περιέχει το getche())

  Το conio.h ήταν μια πατέντα των compilers για DOS, και δεν θα το βρεις
πουθενά αλλού. Αντίστοιχες δουλιές στον κόσμο του UNIX θα κάνεις με το
termios και τα curses. Π.χ. για να έχεις συμπεριφορά παρόμοια με της
getche() δες το παρακάτω πρόγραμμα.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.