Ellinika se emails Was: Re: peri deb

Kostas Lialiambis admin at edessa.topo.auth.gr
Fri Apr 30 20:42:52 EEST 1999

Dimitrios P. Bouras wrote in message <37295F66.9FB5FE4B at hol.gr>...

> allo desktop environment (e.g. gnome). Oso gia to installation,
> nomizw oti to
>
>    "./configure; make install"
>
> den einai kai poly dyskolh odhgia gia na akolou0hsei kapoios :)

Mh to gelas ka8oloy. Den milame gia mena kai gia sena poy exoyme
egkatsasthsei ek twn ysterwn oxi mono ellhniko plhktrologio alla kai font
server gia true type fonts poy brhkame sto tade site kai apla kaname ena
make install kai ka8arisame alla gia ena swro kosmo poy kanei install gia
prwth fora mia dhmofilh distribution toy linux kai amesws 8a speysei se mia
linux lista na grapsei "Geia sas - gia prwth fora ebala ayto to neo 8aymasio
leitoyrgiko to opoio akoysa oti 8a yperskelhsei ta Windows98 alla den mporw
na dw ellhnika oyte na synde8w mi toy Intirnit - Mhpws mporeite na moy peite
ti 8a moy xrhsimeysei?". Ma ... ka8e mera diabazoyme ayta ta mhnymata edw
mesa kai anarwtiomaste giati den mporoyn na kanoyn ena aplo ./configure;
make install ???

Loipon, mexri na ginei ayto mh dw kanena atakto-zhmiariko linouxoeides na
milhsei gia thn yperoxh toy Linux enanti twn Windows. Ayta einai gia laikh
katanalwsh kai exoyn aphxhsh oso kai oi diamarthries toy KKE kata toy NATO.

Kor.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr