_X11TransSocketOpen:socket()Failed for local

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Fri Apr 30 15:55:38 EEST 1999

> den mas les kai emas ti eftege gia na mathoume ? :-)

Afou thes na matheis akou:)
Kanw unzip ton kernel apo to cd tou ram ston /usr/src kai aftos anti na onomash
ton dir linux-2.2.1 ton eixe sketo linux etsi epese panw ston palio,2.0.36.
Ok lew ean egine malakia mporei na mou to pei to make mrproprer, to opio den
evgale tipota.
Meta apo polla compile me diaforous compilers lew "re mpas kai egine malakia me
to unzip ston palio kernel"
Pao kai kanw unzip to kernel-2.2.1 se allo dir kai pao na dw ti exei mesa to
/linux/arch/i386/lib kai eixe afto to katarameno checksum alla me allo date kai
me .C oxi .c! Opa lew thn vrika thn lysh svinw grhgora,o vlakas ksexasa na kanw
cp to config file mou, ton /usr/src/linux kai pali unzip kanw kai ta link kai
meta copmile kai olla mia xara:)))))

Thanks pantws gia ta reply.

Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr