Symbol csum_partial_copy already defined

Night night at hack.gr
Fri Apr 30 09:31:48 EEST 1999

Pavlos Parissis wrote:

> kai egw afton exw, egcs-c++-1.0.2-12 kai egcs-1.0.2-12, alla den mou perase apo to
>
> mialo afto dioti to changes lei na exeis gcc 2.7.2.3 kai afton ton exw.
>
> Tha to dokimaso kai afto alla gia na mhn katevazo mpourdes pia apo ta parakatw na valw?

lipon den einai siguro oti tha su dulepsei ean valeis pgcc aplos egw anafera ti
egine me thn dikh mu periptosh.
Exw ton pgcc 1.1.1, ton pira se rpms apo ena link pu exei sthn homepage tou.
pgcc-1.1.1-1.i586.rpm
pgcc-c++-1.1.1-1.i586.rpm
pgcc-g77-1.1.1-1.i586.rpm
pgcc-objc-1.1.1-1.i586.rpm
plibstdc++-2.9.0-1.i586.rpm
plibstdc++-devel-2.9.0-1.i586.rpm

otan ta kaneis install by default mpenoun sto /opt/pgcc kai den anakateuontai me tous
alous compilerers pu exeis (egcs,gcc).Arkei na valeis to /opt/pgcc/bin 1o sto path sou
kai tha kaleitai o pgcc gia ola ta compile.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr