O epimenwn greeklish (Re: peri deb.)

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri Apr 30 03:48:33 EEST 1999

On Thu, 29 Apr 1999 23:59:22 +0300, Yiannis Galanomatis <jgalanomatis at netscape.net>
was rumoured to have said about `` O epimenwn greeklish (Re: peri deb.) '':

> Baaa, ap' oti vlepeis elaxistoi grafoun me kanonika ellhnika, mhn sou pw
> oti vlepw ena ellhniko mynhma ka9e mhna. Mia katamtrhsh sta mails ths
> listas 9a se peisei. Ayto martyraei oti den einai etsi opws ta les.

Proswpika de grafw me ellhnikous xarakthres gia logous taxythtas kai
synh8eias. Prin apo ena xrono isws na elega oti to kanw kai gia na
mporoun osoi den exoun ellhnika na diabazoun ta mails mou. (Oxi oti 8a
exanan kai tipota spoudaio ;))

Alla an einai ontws toso liga oso les, giati kaneis 8ema gia ena mail
to mhna kai den to sbhneis apla?

> teleytaia fora pou eixa valei ston palio mou sklhro disko ellhnika,
> prokypsan ena swro provlhmata kai ekana arketes meres
> na ton 3anaftia3w. Etsi den to tolmaw twra, xwria pou den
> exw xrono gia polla-polla me ton ypologisth mou.
> Kaka ta psemata, den einai kai toso eykolo na valeis
> ellhnika sto linux, kai para polloi den exoun.
> Den 9elw na kathgorhsw ta paidia pou kanoun tis
> prospa9eies, alla sto linux gia na katafereis kati
> prepei na afierwseis kapoio xrono se peiramatismo
> kai diavasma, pou den to dia9etoun oloi.

Ela mwre, siga ton peiramatismo pou xreiazetai gia na baleis ellhnika...
An ta perissotera mails htan sta ellhnika de 8a eixes brei mish wra
(kai oute) na ta egkatasthseis?

> epimenw, kai an arxisoun merikoi me diafora e9nikistika peri patridas
> kai ellhnikou politismou, as ta skeytoun se pio sovara zhthmata.
> Pantws den pistevw oti yparxoun tetoies "akrothtes" sthn lista ayth.

Oute egw, alla de 8a htan logiko siga-siga na kanoume th metabash stous
ellhnikous xarakthres? Ta greeklish htan pantote `quick & dirty' lysh,
se problhma pou sxedon den yparxei pleon (posoi ek twn pragmatwn
s'auth th lista *den mporoun* na exoun ellhnika?)

Pisteuw oti o monos logos pou 8a yparxei se ligo kairo gia osous
xrhsimopoioun greeklish 8a einai h synh8eia 'h to oti den 3eroun
or8ografia :)

[snip]

Regards,
sb.