O epimenwn greeklish (Re: peri deb.)

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Thu Apr 29 23:59:22 EEST 1999

Stelios Bounanos wrote:

> Auto pou 8a htan *poly* pio aneto kai logiko gia sena 8a htan na baleis ellhnika
> kai oxi na prospa8hseis na peiseis tosa melh ths listas n'alla3oun
> synh8eies :).

Baaa, ap' oti vlepeis elaxistoi grafoun me kanonika ellhnika, mhn sou pw
oti vlepw ena ellhniko mynhma ka9e mhna. Mia katamtrhsh sta mails ths
listas 9a se peisei. Ayto martyraei oti den einai etsi opws ta les.

> Einai eukolo na baleis ellhnika xarh sta paidia pou
> egrapsan ta sxetika howtos kai eftia3an ta fonts.

teleytaia fora pou eixa valei ston palio mou sklhro disko ellhnika,
prokypsan ena swro provlhmata kai ekana arketes meres
na ton 3anaftia3w. Etsi den to tolmaw twra, xwria pou den
exw xrono gia polla-polla me ton ypologisth mou.
Kaka ta psemata, den einai kai toso eykolo na valeis
ellhnika sto linux, kai para polloi den exoun.
Den 9elw na kathgorhsw ta paidia pou kanoun tis
prospa9eies, alla sto linux gia na katafereis kati
prepei na afierwseis kapoio xrono se peiramatismo
kai diavasma, pou den to dia9etoun oloi.

> Proteinw na mhn epimeineis giati yparxoun merikoi pou 8'arpaxtoun :)

epimenw, kai an arxisoun merikoi me diafora e9nikistika peri patridas
kai ellhnikou politismou, as ta skeytoun se pio sovara zhthmata.
Pantws den pistevw oti yparxoun tetoies "akrothtes" sthn lista ayth.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr