debian sto ellada (Re: peri deb.)

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at netscape.net
Thu Apr 29 18:14:22 EEST 1999

Night wrote:

> lipon me olh th sizithsh pu egine girw apo to debian, kapoios protine
> na to feroume san silogos kai na staloun cd me antikatabolh ktlp
>
> Ean ginei kati tetoio tote eimai mesa.

Pantws ean kapoios borei, eimai pro9ymos na agorasw mia kopia
(apanthsh sto email mou)

> Tora pros apantish tou giannh galanomath epidei fainetai na thelei na
> dokimasei to
> debian
> exw na pw ta ekshs :
> Ean sou aresoun ta gfx kolpakia gia setup (blepe linuxconf,xconfigurator
> kai ales
> malakies)

gia to Xconfigurator, nai mou aresei, an kai ka9e fora pou to trexw svhnei
ka9e palia mou ry9mish - anti gia na kanei ananewsh.
Alla to Xconfigurator den doulevei sto debian?
To XF86Config?

> pu pote den empisteutika, an theleis na  duleueis poli me to rpm, h se

me to rpm "proswpika" oxi, alla me paketa, eite deb eite rpm, nai.

> telikh
> analish
> an gustareis to rh tote kalitera na afiseis to debian.

Giati na goustarw mia dianomh, gomena einai ? :-)

> To rh kata th gnomh mou einai ok distrib ala prosanatolismeno safos pros
> tous pio
> arxarious.
>
> TO debian einai poli pio dynamiko sto stisimo tou (sou dinei poli pio
> poles
> eleutheries)
> den exei gfx conf tools (to 1.3 tulaxiston) pu vasika den ta xriazetai
> afou h
> doulia ginetai
> geleia me to vi,exei safws pio kalo sistima paketwn, poli pio pollaaaaa
> paketa, enw

Ayto to "h doylia ginetai geloia me to vi", den to dexomai.
To redhat prosferei kai thn eykolh lysh. Ama den thn 9es den
thn xrhshmopoieis.

> duleuei poly aneta kai me to rpm.

ti pragma?

> Gnomh mou einai na dokimaseis to debian , to aksizei
> Eksalou se telikh analish to debian tha se voithisei na matheis kai pio
> polla gia to linux
> afou mexri tora pola krivontousan pisw apo menus,mistiria scripts ktlp.
> (rh 5.2)
> Auto einai to linux gia mena, apolith eksousia panw sto mixanima.

ma kai sto redhat borei na ginei, asxeta me to an prosferei deleastikes
eykolies pou se pei9oun telika na symvivasteis ligaki...

> Ektos fisika kai an ta theleis ola etoima :->

tote 9a emena sta windoze mou kai 9a htan ola kala ki wraia
(kala to teleytaio mhn to pareis tois metritois)

> (Vasika kanw  propaganda enantia sth redhat afou ta pernw xontra apo th
> debian :-PP)

Mhpws se plhrwnei kai h SuSE? :-)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr