peri deb.

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu Apr 29 01:06:38 EEST 1999

On Wed, Apr 28, 1999 at 05:19:29PM +0000, Panos Katsaloulis wrote:

> Pantws gia 100% arxarious yparxoyn kai oi lyseis tou POLY KALOY instmon
> kapoiou filou apo thn lista - poy to exei steilei kai sth freshmeat.
> Bebaia den einai panakeia alla kanei poly kala thn douleia toy...

  S' euxaristo gia ta kala sou logia. Eides, ksexasa na enimeroso ti
lista oti evgala tin ekdosi 1.5, pou metaksi allwn exei kai ipostiriksi
gia RPM >= 2.5.0 (allaksan ta .spec elafros).

  Mia pou anaferthike, tora mou irthe mia idea sxetika me tin anagnorisi
twn programmatwn pou exoun mpei apo source. Estw loipon oti exo ena
sistima me RPM kai exo katevasei kai exo valei apo source tin
libkoko-5.14.6, kai vevaia otan tin evala kategrapsa tin egkatastasi me
to instmon. Tora mporo na kano to eksis:

# instmon --rpm libkoko-5.14.6
# rpm -i /tmp/libkoko-5.14.6-0.i386.rpm

  Me auto profanos den allaksan kai polla sto sistima, ta arxeia tis
vivliothikis apla egkatastathikan apo pano. _Omos_, ta arxeia kathos kai
to onoma tou programmatos vriskontai pleon sta katastixa tou RPM, diladi
kserei oti iparxoun. Analogi einai i diadikasia kai se Debian:

# instmon --deb libkoko-5.14.6
# dpkg -i /tmp/libkoko_5.14.6.deb

--
Vasilis Vasaitis