rsh

Vasilis Nikolopoulos billyn at otenet.gr
Thu Apr 29 10:51:26 EEST 1999

Kalimera,

to mono pou thelo na po einai ena euxaristo ston kyrio Ricudi gia tin
anafora ston pppd.

To idio antimetopizo kai ego. Ego stin douleia ena PC me Linux kai trexei
Samba gia na moirazo kapoia arxeia tis etairias se diafora alla PC.

Mou eixan sitizei kai internet acces gia olla opote exontas diabasei ena
palio artho apo to LJ estisa diald.

Ean einai opos ta leei o Ricudis, tote me pppd ta pragmata prepei na einai
poli apla, mia kai efaga mia mera gia to diald !

Thanks anyway.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr