freemware

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Apr 28 21:45:51 EEST 1999

Hello Panos!

  On 28 Apr 99, Panos Katsaloulis wrote to George Daflidis-Kotsis with subject
"Re: freemware":

 >> http://www.freemware.org/
 >> Se osous arese to vmware deite ki auto...
 PK> Kalo akoygetai, alla an exei thn taxythta toy Bochs (ap'opou
 PK> prohl9e) klayta Xaralampe!

An exei thn taxythta toy DEVELOPMENT toy bochs, tote ontws klafta xaralampe.

8a einai sigoura pio grhgoro apo to bochs, pantws. To freemware, opws kai to
vmware, DEN (8a) einai CPU emulators - to bochs einai.

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130'
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr