rpm's kai Upgrades

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Wed Apr 28 18:40:44 EEST 1999

>   Kala kai esi re paidi mou molis vgike to rpm 3.0 eprepe na to valeis
> amesos? Tespa...ama einai asimvato me ta proigoumena anagkastika ki ego
> auto tha kano (molis vgei se .deb :-) ), gia na diorthoso analoga to
> instmon...

to rpm-3.0 exei vgei apo tis 19 tou mhna kai egw to evala prin 5 meres
meta eida
to post sto site pou to eides kai esy:)
To rpm-3.0 den eftexe gia to gegonos oti ta:
kpackage
glint
rpmfind
den voulevan. Pleon ta paths den grafonatai sto rpmrc alla sto macros
kai
sto rpmrc yparxei mia gramh mou kalei to macros kai ~/.rpmmacros
To glint einai se python to katalava otan arxiza na diavazo ta files tou
Telika den vrika tipota giati aploustata den ksero apo python.
To evgala kai phga pali pisw sthn 2.5.3 version dioti exei ena
eknevristiko bug
Den mporeis na kaneis rebuild ena source kai  ematha apo enan filo apo
USA einai pithanon
na etyxe se mena gia proti fora kai gia afto na mhn vgalan patch.
Alla mou eipe oti o Jef(rpm boy) tha to fiaksh an to vrei etsi ekana
post sthn rpm list.
Alpizo na mhn einai bug kai na prepei na kanw pirakso kapio settings sta
rpmmacros.
Alliws tha eimai poly gkatemhs:0

Kata alla den vrika allo provlima.

>   Omologo oti diavaza to olo gramma me kapoia...katanoisi :-), alla auto
> to isterografo mou afise ena plati xamogelo ws gelio...

to perimena:) vlepeis to Linux apo kalo O.S. einai kai diaskedastiko me
thn kalh
ennoia:)

Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The Surfer of Life
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr