rsh

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Apr 28 03:58:15 EEST 1999

Hello Antonis!

  On 27 Apr 99, Antonis Kanavouras wrote to All with subject "rsh":

 AK> masquerading. To afentiko exei mia dialup syndesh alla to 8ewrei
 AK> poly ypotimhtiko gia th 8esh tou na shkwnetai, na phgainei sto linux
 AK> mashine gia na shkwnei pppd. (An vevaia ypo8esoume oti papsei na

Teleytaies ekdoseis toy pppd exoyn th dynatothta na shkwnoyn aytomatws to link
otan prospa8ei na perasei kapoio ekserxomeno paketo kai na to kleinoyn molis
diapistwsoyn kapoio idle time.

Akoma kalytera th douleia ayth thn kanei to diald :

http://diald.unix.ch/

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130'
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr