Squid & Sound sto KDE

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Apr 28 04:08:13 EEST 1999

Hello Owner!

  On 27 Apr 99, Owner wrote to All with subject "Squid & Sound sto KDE":

 O> 1) Pos mporo na xrhsimopoihso to SQUID os httpd accelerator etsi
 O> oste na einai kai proxy, alla na xrhsimopoiei kai ton proxy ths OTENET?
 O> To configuration arxeio einai arketa mperdemeno kai den ksero poies
 O> akribos rythmiseis prepei na kano. Esto na prospathiso monos mou alla as
 O> mou pei kapoios pos tha katalabo oti exo kanei sosta tis rythmiseis
 O> (kanena mynhma isos oti xrhsimopoio kai ton proxy ths OTENET)

Den katalabes ti einai to httpd accelerator mode. Den to xreiazesai, btw
(apenergopoihse to, 8a sou dhmiourghsei problhma). Ayto poy 8eleis na kaneis
einai aplws na dhlwseis ws parent soy ton proxy server ths OTENET. Ayto ginetai
me thn aplh aploustath dhlwsh :

cache_peer      to.proxy.toy.ote      parent  3128    3130

ta 3128 kai 3130 einai ta HTTP kai ICP ports sta opoia akouei o parent proxy
server antistoixws. Sthn periptwsh toy OTE, poy mallon afenos den sou exoyn
dwsei prosbash sto ICP protocol kai afeterou o proxy server toys 8a akouei se
kati allo apo to default tou squid, h dhlwsh sou 8a einai kapws san :

cache_peer      to.proxy.toy.ote      parent  8000    3130 no-query

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130'
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr