rsh

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Wed Apr 28 04:51:36 EEST 1999

On Tue, 27 Apr 1999, Antonis Kanavouras wrote:

> 2 erwthsoules sxetikes me rsh:
>
> 1on:
>
> Yparxei tropos na kanw pipe to output enos prog se remote host se local
> prog, kati san :
>
> frummel~$ rsh gaidur prog_on_gaidur | prog_on frummel   ?

Nai, to sh to kanei ayto.

> Epishs 2on:
[snip problhma me PHB gia on-demand ppp]

isws 8eleis na ri3eis mia matia sto
http://www.freshmeat.net/appindex/1998/08/01/901950595.html

Tassos
--
Bassoukos Tassos                                +30 31 996011

KEHOB at p lwWu ES++ m5 CPEI B-4 Ol LmG Ss+C T+ A6T H7co b3 D?
f u cn rd ths, u cn gt a gd jb n cmptr prgrmmng.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr