rpm's kai Upgrades

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Mon Apr 26 15:15:22 EEST 1999

Balafoutis Elias wrote:

> [...]
> aforousan kyriws to pws tha kanw upgrade bibliothikes kathws
> oi nees efarmoges apaitoun kainourgies versions. Paizontas
> arketa,katafera na ta kanw thalassa
> kai xthes to brady apofasisa na ksanakanw install to linux apo
> thn arxh. To problhma mou fysika den lythike gi'auto exw na rwthsw
> ta ekshs:
>
>  Otan mou bgazei mynhma gia dependencies, ti mporw na kanw
> gia na egkatasthsw telika to paketo? to --nodeps den einai lysh
> giati meta oti htan dependant ... den douleuei. To allo
> parakseno pou synanthsa einai oti merika paketa, apaitoun palaioters

Genika, auto den einai problhma tou RPM. Me auto ennow oti
to susthma sou leei oti me auto pou pas na kaneis, den 8a douleuei
swsta. Apo kei kai pera, den blepw ti mporei na ginei. H to agnoeis
(--nodeps) kai o,ti ginei, h briskeis to swsto paketo...

>  Epishs an kati to exw kanei compile kai douleuei kanonika
>  kai an meta thelo na balw ena paketo pou apaitei prohgoumenos auto to
>
> opoio exw balei me compilation, synexizei na to apaitei (logiko e?)
> Logiko mporei na einai ... alla pws lynete?

Edw, mono me --nodeps... Alla bebaia, analambaneis esu thn eu8unh :-)

Mia allh lush einai na katebaseis to antoistoixo SRPM (*.src.rpm), na
to egkatasthseis (rpm -i ***), na dior8wseis to *.spec file pou 8a breis
sto <kapou>/SPECS (p.x. /usr/src/redhat/SPECS), kai na dwseis
"rpm -ba <specfile>". To apotelesma 8a einai ena neo rpm sto
<kapou>/RPMS/i386 (an eisai se PC). Dokimazeis na egkatasthseis auto.

Me auto ton tropo, kai kaneis compile to paketo opws 8eleis esu,
kai exeis RPMs...

>  Kai na ksekinhsw me ena paradeigma gia na ksanaxtisw oti katestrepsa
> me to format xthes to brady ... (kai to exw eidh metaniwsei pikra)
>  Thelo na balw thn libjpeg-6b-3
> mou bgazei diafora dependencies
> an kanw --test mou bgazei
> /usr/bin/cjpeg conflicts with a file from libjpeg-6b-3
> /usr/bin/djpeg conflicts with a file from libjpeg-6b-3
> /usr/bin/jpegtran conflicts with a file from libjpeg-6b-3
> /usr/bin/rdjpgcom conflicts with a file from libjpeg-6b-3
> /usr/bin/wrdjpgcom conflicts with a file from libjpeg-6b-3
> linjpeg-6b-3_i386.rpm cannot be installed

Dokimase "rpm --rebuilddb" gia kalo kai gia kako. Yparxei periptwsh
me tous "peiramatismous" na exeis kanei thn database tou rpm anw-katw.

Panayotis.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr