[Fwd: http://www.softlab.ece.ntua.gr/~sivann/mp3ophono/]

Constantinos A. Kotsokalis C.Kotsokalis at ece.ntua.gr
Sat Apr 24 16:41:57 EEST 1999

Gegonos :-) Ws to katharma pou esteile to post sto slashdot,
filos kai symfoithths tou Spyrou, na sas kanw egw tis
diasyndeseis, alla den nomizw na peistei :-) Exei hdh aporripsei
polles sxetikes protaseis.

  --C

Constantinos A. Kotsokalis || C.Kotsokalis at ece.ntua.gr
National Technical University of Athens - GREECE
Electrical and Computer Engineering Department
"111111111 * 111111111 = 12345678987654321"
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr