Pascal Compiler kai xwpe

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sat Apr 24 16:05:00 EEST 1999

On Thu, Apr 22, 1999 at 10:37:14PM +0300, Pavlos Parissis wrote:

> ta dokimasa kai ta dyo, to fpc kanei kanonika thn douleia tou apo command-line
> alla mesa apo xwpe den doulevei.Dioti to xwpe exei thn option "-o" otan kaneis
> compile kai afthn option den exei o fpc me apotelemsa na mhn mporo na kano
> copmile apo xwpe:( Ta idia kai gia ton GNU Pascal:(
> Sxetika me egcs,
> rpm -qa |grep egcs :
> egcs-c++-1.0.2-12
> egcs-1.0.2-12

  Tora tha mou epitrepseis na diatiriso tis amfivolies mou gia auta pou
les. O gpc exei kai -c kai -o options, pou kanoun to profanes (vlepe
gcc). To ksero, giati ton exo kai sto sistima mou. Kane ena test-drive...

> Telika den exw kataferei na doulepso pascal mesa apo linux etsi opos douleva sto
> dos:( Ksero ksero tha mou peite anoikse ton vi grapse ton kwdika kai kane
> compile me commands, aftos o tropos den mou aresei kai protimo afton pou eixa
> sto dos.
> Kapou kapote eixa akousei gia ena RHIDE tha pao na do ti pezete.

  Ego den tha sou po na anoikseis ton vi, alla parol' auta den mporo na
katalavo giati thes toso poli ti filosofia tou IDE. To IDE sto DOS eixe
kirios ti xrisimotita na min prepei na vgeis apo ton editor gia na
kaneis compile. Sto linux omos exeis ta virtual consoles, 'i an protimas
na douleueis se X ta xterm. Ego p.x. otan grafo ena programma se C exo
se ena console ton editor (jed), se ena dokimazo to programma, se alla
mporei na vlepo documentation, etc.

  Oso gia to RHIDE, einai akrivos sto stil twn IDE tis Borland, tha sou
aresei. Den ksero an exei eidiki ipostiriksi gia Pascal - an pantos
exei, mallon tha ipostirizei kiriws ton gpc ki auto.

> tha to dokimaso kai afto.
>
> Pantos proti fora pou exw fai toso search kai dokimes gia na kano kati sto
> linuxaki:) Den ptooume tha kano afto pou thelo o kosmos na xalash, allwste den
> tha einai h prwth fora:))

  Etsi, auto pou xreiazetai einai epimoni, kai ola ginontai. :-)

> to "--" to vazei o netscape oxi egw.
> pesmou pos tha to allakso kai tha to kanw.

  Hm ti na sou po den ksero ta tertipia tou kathe mailer. Tespa, den
einai kai tipota to spoudaio. Pantos auto to minima den to eixe kan...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr