Gnome

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Fri Apr 23 22:05:48 EEST 1999

----- Original Message -----
From: Lazaros Sotiriadis <lsot at sirenes.bio.auth.gr>
To: <linux-greek-users at hellug.gr>
Sent: Friday, April 23, 1999 4:49 PM
Subject: Gnome

> Pedia opos oloi xerete , GNU simenei eggiisi . Asxetos me to kde loipon
> pou einai poli omorfo , leitourgiko kai vary to gnome einai apsogo se
> emfanisi kai optimized opos tha eprepe apo thn GNU.
>
> GNOME kai linux. To mellon twn pc.
>
> kai opos eipe kai o Linus exoume strammena ta matia sth microsoft.
>
> LS

Nai alla ine se poli unstable morfi para to oti exei ftasei stin 1 ekdosi.
Deuteron ine ligo distolotero stin egkatastash se sxesh me to kde pou me to
script ginontai ola automata. To sostotero na poume einai oti to gnome exei
prooipo8esis gia kati poli kalo, alla distixos den einai akoma etoimo. Apo
tin alli meria to kde einai edo,etoimo kai prosferei oti kai to gnome
(sxedon!).............

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr