OSS

Themis Papassilekas pooke at compulink.gr
Fri Apr 23 10:24:05 EEST 1999

> Exei apanththei panw apo pente fores oti h sb pci64 doulevei me tous alsa
> drivers. Eidika gia erwthseis me thema hardware koitate ta archives.

    Hm, ena saki syggnwmes. An kai, o,ti exei sxesh me to HW pou exw,
fysiologika, to prosexw, kai den 8ymamai na exei anafer8ei toses fores. Isws
vevaia na kanw la8os, alla mono ena thread gia thn SBPCI64 8ymamai kai ekei den
yphrxe kapoia safhs apanthsh...

    Tespa, sorry, eprepe na koitajw prwta anyway...
    VALiS

--
Reality is that, which, when you stop believing in it, doesn't go away. --
P.K.Dick

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr