NFS erotiseis.

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Thu Apr 22 13:53:38 EEST 1999

On Thu, 22 Apr 1999, Mihalis Tsoukalos wrote:

> Geia xara.
>
> Prospatho me NFS na kano mount kapoio directory. To directory ginetai
> mount kanonika.
> To erotima omos einai to eksis:
>
> Pos tha doso sto directory pou tha kano mount to uid kai to gid pou thelo
> ego?
> Prepei oi antistoixoi xristes na iparxoun kai sta dio mixanimata; An nai,
> prepei na exoun kai ta idia uid;
>
> Me vfat 'H samba file system mporei kapoios na dilosei me poio uid 'H gid
> tha ginei mount to share. Me NFS file system mporei na ginei afto;
>
> efxaristo ek ton proteron,
> mixalis.

erwthsh vevaia entelws egkyklopaidika...
pes  oti yparxei enas kentrikos server kai merika clients.
o xrhsths otan mpenei se ena client mhxanhma, automata me to login kai to
passwd na ginontai mount kapoia filesystems apo to kentriko server. Auta
ta file systems mporei na einai p.x to homedir tou xrhsth
(koufo, alla leme ena paradeigma)
yparxei kamia tetoia dynatothta?

euxaristw :)

nikolas