Ups + Kinito ????

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Thu Apr 22 13:49:30 EEST 1999

On Thu, 22 Apr 1999, Kyriazopoulos G. Ioannis wrote:

> paidia exete na protinete kamia lisi sto parakato 8ema...
>
> esto sistima me UPS...
>
> otan diakopei to reuma 8a i8ela na stelnei ena minima se ena kinito,,,,
>
> o ipologistis exei sindesi 24wres to 24 sto internet
>
> kai to UPS einai American Power Computing
>
> to exei skeuti kanenas ? ....
>
> Esto oti me kapoio H/W mporw na diapistwsw ti diakopi tou reumatos.....
>
> pws 8a mporesw na to katalavei to sistima .....
>
> 8antazomai me ena programma epikinonias me tin siriaki 8ira........
>
> kai auto ti interupt.. na trexei kapio Script....... na epilegei ena
> Site
>
> sto net .... kai na Stelnei meso web ... to minima sto kinito tou
> administrator :-)
>

> exxei apasxolisei kapoion to parapanw 8ema ? .... .
>

> protaseis dektes !!!
>
> euxaristw !!!

na sou pw thn alh0eia kati eida sto freshmeat ex0es...
sxetika me to HeyU.

HEYU Provides a command line interface to communicate with the CM11A
hardware module from X10. The CM11A will
    send remote control signals over the power lines to remote modules
within your house. Heyu can be run from cron to
    automate lights, sprinklers, etc. It is 2way, so it will report when a
remote control is used, allowing you to trigger programs
    based on remote sensors. Heyu compiles on Linux, Solaris and AIX,
among others.

twra isws kati mporei na ginei me auto ...
den 3erw kai den eimai eidikos.... apla kati phre to mati mou :)
xairetw

nikolas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr