Ellinika se Postscript arxeio.

Mihalis Tsoukalos mike at intrasoft.gr
Wed Apr 21 15:46:47 EEST 1999

On 19 Apr 1999, Panos Katsaloulis wrote:

> Ma, me to Netscape fysika! (egw toylaxiston den 3erw allon tropo).
> Bebaia epeidh ta howto einai grammena se SGML, mporeis na ta metatrepseis se
> LATEX kai meta se PS. Tote fysika exeis kai thn megisth poiothta.

Em, edo einai pou den katalabaino ti ginetai. Kai i fasi einai oti mporo
kai blepo sosta to arxeio...
Apo oti exo dei sto programma a2ps [stin ekdosi pou ipostirizei Ellinika]
sto postscript arxeio ensomatonei kai ena Elliniko font. Mipos iparxei
tropos na ginetai afto kai sto gv;

> Periergo... 9ewrhtika 9a eprepe na doylepsei.
> Edw mallon 9a prepei na rwthseis enan poio "guru" apo mena!

Mipos ftaiei to Fontmap arxeio pou exo; Alla giati ta deixnei sosta stin
othoni an ftaiei afto;

Thelo na ksero an stous ipoloipous mesa stin lista i ektiposi apo to
Netscape doulebei kala. Exo SuSE 6.0 alla den ksero an ftaiei afto.
Mporo na to dokimaso kai se RedHat 5.1 kai na do ti ginetai an
xreiastei.

kathe bo'i'theia efprosdekti,
mixalis.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr