Pascal Copmiler kai xwpe

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Wed Apr 21 01:01:34 EEST 1999

Hello all,
Eimai anagkasmeno na ksanagrapso kwdika se pascal logo exams.
Etsi epsaksa kai vrika enan editor/compiler gia thn c/c++ kai pascal kai
vrika ton xwpe, opoios einai kaloS kai safos anwteros apo aftoN pou exo
sto dos. Doulevei mia xara me thn c alla exw provlima me tnn pascal.
Katevasa ton fpc-0.99 pascal compiler alla otan kano compile apo xwpe
lei oti den  yparxei h "-c" options. Dino ena ppc386 -? kai ontos den
yparxh.
Epiplon den mporo na afereso thn c option oste na mhn kanei compile me
afth dioti den vrikso pouthena kataxvrimenh afthn thn epilogh.
Sta options tou compiler den enaferh tipota.

Apo default to xwpe eixe san pascal compiler to "pc" etsi elege mesa sta
options tou compiler.
Ekana ena search sto internet se diafora ftp site alla tipota.

Mipos exei doulepsh kaneis mesa apo xwpe pascal kai kserei tipota?

Filika,

Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The Surfer of Life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr