Error flashing BIOS - syvexeia

George Billios gbil at otenet.gr
Wed Apr 21 00:04:00 EEST 1999

Apo ti stigmh mou diabazei th disketa den prepei na ftaiei to bios. Oso gia
ta polla mpip apo oti katalabes proerxontan apo thn karta graphikon. Mallon
h prohgoumenh den patage kalla h kati tetoio. Gia dokimase na braxikykloseis
ena jumperaki sthn mhtrikh pou epanaferei tis arxikes rythmiseis tou bios.
Psakse sto manual na breis poio einai.
news:7fik2r$6uf$1 at edessa.topo.auth.gr...

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr