Error flashing BIOS

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Tue Apr 20 18:30:05 EEST 1999

In article <7fftrj$m4p$1 at edessa.topo.auth.gr>,
	"Sakis Kanaris" <kanaris at freemail.gr> writes:

Egw to epa9a prin ligo kairo ( ti to h9ela to flash-arisma o asxetos me ta
BIOS;!)
Telos pantwn proswpika to elysa to problhma me ena 5xiliaro poy eskasa se
(mia) antiproswpia (den goystara me tipota na parw allo motherboard - h9ela
na ma9w me ayto ti ginetai...). Kia apo tote exw flasharei to BIOS moy 100
fores!
 Ek ton ysterwn moy ekopse na paw sto site ths AWARD, enw mexri tote skaliza
 to site ths mhtrikhs (award den eixe to mhxanhma soy;). Ekei edine
analytikotates plhrofories sxetika me to 9ema, ka9ws kai ti na kaneis anti na
peta3eis to kakomoiro to motherboard sta skoypidia. Nai yparxei antistixeia
twn beeps me thn fash poy perna to BIOS ekeinh thn stigmh.

Blepeis, xwris BIOS o ypologisths oyte gia <<bash gia petsetaki ths mamas>>
den kanei. Oxi na fortwseis leitoyrgiko - poso mallon Linux.

Kai ena tip: skeythkes mhpws den goystarei to BIOS disketes formarismenes gia
W95? Mhpws 9elei agno par9eno DOS (apo 6.3 kai katw;)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr