Error flashing BIOS

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Tue Apr 20 11:11:31 EEST 1999

On Mon, 19 Apr 1999, Sakis Kanaris wrote:

[snip komati taineias tromou me FLASH-BIOS]

Afou prospa8ei na diabasei thn disketa, mallon exeis apo ekeines tis kales
mhtrikes pou exoun mia mikrh ROM me kwdika gia to floppy, pou sou
epitrepoun na kaneis flash to BIOS katey8eian apo mia disketa (i'm
guessing here). opote prepei aplws na breis ena image gia na to baleis
se mia disketa, kai den 3erw apo pou mporeis na to breis ayto (web-site?
HW distributor?). Den nomizw na einai (akoma) 3oflhmenh h mhtrikh sou.

Tassos
--
Bassoukos Tassos

You want *what* ? By *WHEN* ?