PVM & Linux

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Apr 20 09:14:09 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 20 Apr 99, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
PVM & Linux":

 L> Pantws, egw brhka xrhsimo na kanw dyo programmata: ena master kai
 L> ena slave. To master trexei sto prwto mhxanhma ths PVM, psaxnei na
 L> brei ta ypoloipa mhxanhmata, ta bazei sthn PVM kai meta toys leei
 L> na tre3oyn to slave. Ta apotelesmata oi slaves ta

Ayto einai to klassiko "pool of tasks" implementation sto distributed
computing. Praktika sou synistw na prospa8hseis na kaneis to "task" oso to
dynaton megalytero wste na meiwnetai to communication overhead - bale ka8e
processing module na kanei POLLH douleia prin steilei ta results pisw.

Akomh, bale kai sto master na trexei ena slave task gia na mhn ka8etai kai
perimenei :).

Osoi asxoleiste me parallel programming, rikste mia matia sto
http://suif.stanford.edu

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr