new kernel and serial ports

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Apr 20 07:53:05 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 20 Apr 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "new kernel and
serial ports":

 L> me apotelesma otan trexo to kppp na moy leei oti xrhsimopoio tis
 L> aparxeomenes cua?. me poion tropo 8a kano tin antikatastasi ton
 L> cua? me ttyS?.

Aplws anti na pathseis ta koumpakia "c" "u" kai "a" otan 8a se rwtaei poio tty
device 8eleis na xrhsimopoihseis gia to modem sou, 8a patas ta koumpakia "t",
"t", "y", kai "S".

Endexomenws na xreiazetai na dior8wseis kai to link toy /dev/modem (kane ls -l
/dev/modem gia na deis)

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr