PVM & Linux

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Tue Apr 20 00:17:03 EEST 1999

Eksakoloy6w na mhn katalavainw ena pragma. Egw exw mia X efarmogh poy
trexei ayth th stigmh se mia Unix mhxanh. An ayth thn efarmogh thn
metaferw se ena perivallon PVM me polla PC's, thn kanw recompile, kai
meta perimenw na treksei sta idia epipeda me to Unix, an vevaia to
hardware einai stis idies prografes, eimai la6os? Giati den exw th
dynatothta 'h to xrono 'h tis gnwseis na thn grapsw eidika gia PVM. Ayto
den katalavainw. Egw 'apla' skeftomai an to implementation mporei na moy
dwsei kati efamhllo me ena panakrivo Unix box. Eimai ponhros 'h den exw
katalavei kati?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr