PVM & Linux

Plagianakos Vassilis vpp at math.upatras.gr
Mon Apr 19 17:58:17 EEST 1999

Costas Barakitis wrote:
> Misoy lepto, giati mporei na exw parekshghsei kati mias kai den exw asxolh6ei pote
> me to spor. An exeis 4 epeksergastes se ena mhxanhma kai trexeis mia X efarmogh,
> poios moirazei threads stoys epeksergastes? To leitoyrgiko 'h h efarmogh? Mporei na
> fainetai hli6ia h erwthsh, alla giati prepei na ftiakseis efarmogh eidika gia
> parallhlh epeksergasia? An gia paradeigma exeis anagkh apo epeksergastikh dynamh
> den mporeis na sthseis ena perivallon me X PCia xwris na ksanagrafeis olo to
> software apo thn arxh?
>
> Thanx.

Vasika to me PVM mporeis na tre3eis mia efarmogh se perissotera toy enos
mhxanhmata
ta opoia apoteloyn thn Parallel Virtual Machine soy. Synepws grafeis ton
kwdika soy
etsi wste na mporei na tre3ei se ena parallhlo ypologisth kai meta ton
dinei sto
PVM gia na to tre3ei...

Pantws, egw brhka xrhsimo na kanw dyo programmata: ena master kai ena
slave. To master
trexei sto prwto mhxanhma ths PVM, psaxnei na brei ta ypoloipa
mhxanhmata, ta bazei sthn
PVM kai meta toys leei na tre3oyn to slave. Ta apotelesmata oi slaves ta
stelnoyn pisw
ston master poy ta mazeyei kai toys 3anadinei doyleia. Ayth h texnikh
fanhke idiaitera
xrhsimh se megala kai xronobora programmata Arithmhtikhs Analyshs, opoy
kai petyxa arketa
megalo speed up (me 10 ypologistes o xronos ekteleshs meiw8hke gyrw sto
80%).

Elpizw na boh8hsa,

Vassilis.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr