ftp

navigator at hypercomm.gr navigator at hypercomm.gr
Sun Apr 18 21:56:24 EEST 1999

-=> Quoting In:esperos at edessa.topo.au to ** All ** <=-

  Kalhmera. Onoma, thlefwno kai hlikia sto navigator at hypercomm.gr
  San antamoibh, pare ayto:
   Gia na exeis prosbash ston allo disko den einai anagkh na kaneis
   ftp, apla ena "mount /dev/hdb /mnt", gia na fortwseis to deftero
   disko soy poy exeis 8esei san slave ston katalogo /mnt.
   anti gia hdb, bale hdc, ean to exeis syndesei san master se deftero
   controller.
   Pali, ean 8eleis na kaneis ftp, orise san home directory toy
   ftp to /home/ftp, sbhse OTIDHPOTE yparxei ekei, kai kane
   "mount /dev/hdb /home/ftp", kai meta "ftp 127.0.0.1" (mono me
   loopback!)
   Molis teleiwseis to FTPing, kane umount /dev/hdb.

   Par'ola ayta, kalytera na kaneis apla moynt to disko sto /mnt,
   para olh th diadikasia me mount sto /home/ftp.

   PS: ean de 8eleis na sbhseis to /home/ftp/*, mporeis na kaneis
   ekei pera ena katalogo, opws px /home/ftp/disk_d, kai na
   kaneis mount me "mount /dev/hdb /home/ftp/disk_d".

   Filia...

  Φιλικά,
Navigator

... Real men do it on Un*x only. Real hackers do it anywhere!  -Nav.

___ Blue Wave/QWK v2.20
Origin: Hypercomm BBS  4008920 (hunt line) (24h)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr