PVM & Linux

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Apr 18 15:22:17 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 18 Apr 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "PVM & Linux":

 L> an yparxei poy6ena en Elladi kapoio antistoixo project poy na exei
 L> apotelesmata sygkrisima. Mporw feripein an sthsw ena systhma me 50
 L> PC's na piasw apodosh enos mainframe? H erwthsh einai perissotero
 L> egkyklopaidikh.

Gnwrizw oti yparxei kapoio sxetiko xrhmatodotiko programma ths GGET, ara prepei
na yparxoyn kai efarmoges.

Pantws apo th mikrh moy empeiria me to 8ema, oi efarmoges stis opoies
xreiazetai kai mporei na efarmostei parallhlismos einai akribws ekeines poy
ftiaxnontai kai xrhsimopoioyntai apo atoma poy den exoyn kai oyte 8eloyn na
apokthsoyn thn paramikrh idea toy pws ginetai ayto :>.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr