vmware

Sotiris Tsimbonis stsimb at forthnet.gr
Fri Apr 16 12:34:26 EEST 1999

On Thu, 15 Apr 1999, Lazaros Sotiriadis wrote:
> P.S. Me to vmware de mou douleeui to CD-ROM.
> eno vazo support de to vriskei o driver, Etsi den boro na kano install.

Opws lene sto FAQ pou exoun sto site tous (www.vmware.com/support/), an
pareis enan driver gia mitsumi cdrom (mexri kai link exoun) tha doulepsei.

Epishs, me to vmware-106, mporeis na bootareis ta windows pou exeis hdh
egkatesthmena se kapoio partition sou.. prepei na tre3eis to vmware-wizard
me parametro -rawdisk (`h kati paromoio).. RTFM. Tha proteina prin to
kaneis, na mpeis sta windows pou exeis hdh egkatesthmena, kai me de3i
click sto "My Computer", Properties, Hardware Profile, na kaneis ena
antigrafo tou configuration, pou tha to peis vmware.. Etsi, otan bootaroun
ta windows mesa apo to vmware, epele3e ayto to profile (tha se rwthsoun)
kai tha broune ena swro kainouria resources (px. to virtual motherboard
tou vmware, thn virtual karta dyktiou, kai alla..) xwris na sou xalasoun
to original configuration (pou xrhsimopoieis otan den bootareis apo
vmware).

Sot.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr