StarOffice

navigator at hypercomm.gr navigator at hypercomm.gr
Wed Apr 14 17:22:14 EEST 1999

 Dokimase ls -al soffice gia na deis ta permissions toy
 sofice, an kai tote 8a soy ebgaze kati me permissions.
 Gia kane ./soffice.

 In> Kalimera,

 In> Exw egatastisei to StarOffice, alla den ksekina me tin entoli
 In> "soffice". Exw diavasei kai to "Elliniko mikro-odigos gia to StarOffice
 In> 5.0" tou kyrioy Panagioti Katsalouli.

 In> Kata tin egatastasi emfanistike kapoio archeion kai metaksy twv allwv
 In> egrafe oti ,
 In> gia na ksekinisei to StarOffice, prepei na treksw tin entoli
 In> 'soffice'.
 In> Otan treksw thn entoli "soffice" h bash apanta os eksis:
 In> bash:soffice:command not found.

 In> Omws to archeion "soffice" einai ston katalogo kai otan to anoigw me
 In> ton Joe
 In> blepw na periexei polla kai diafora.

 In> Mporei kapoios na boi9isei;
 In> Euxaristw.

 In> Amis Geo.
 In> --
 In> ====================================================================
 In> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
 In> Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/archives
 In> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
 In> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston
 In> owner-linux-greek-users at hellug.gr
 In> ====================================================================

#############################
# navigator at hypercomm.gr    # |   | | |  -  | |  |  | |__|
# http://www.geocities.com/ # | |   | |     | |  |  |  __
# SiliconValley/Lab/4069/   # |_|___| |__|__|  \___/  |__|

... IBM = I Blame Microsoft

___ Blue Wave/QWK v2.20
Origin: Hypercomm BBS  4008920 (hunt line) (24h)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr