Comments about WWW.LINUX.GR pages (fwd)

Georgatos Fotis gef at ceid.upatras.gr
Wed Apr 14 11:34:05 EEST 1999

To epomeno mynhma einai ena apo ta polla pou dexomai kathe mera.
Mhn steilete apanthsh se emena, alla ston xrhsth pou ekane thn erwthsh!

|  Georgatos Photis    |   University of Patras,                      |
|                      |   Dpt. of Computer Engineering & Informatics |
|  GGGG EEEE FFFF      |   N-th year student of CEID                  |
|  G    EEE  FFF       |        www:  http://www.ceid.upatras.gr/~gef |
|  G  G E    F         |     e-mail:  mailto:gef at ceid.upatras.gr      |
|  GGGG EEEE F         |      phone:  +30-94-809595                   |