StarOffice

Lazaros Sotiriadis lsot at sirenes.bio.auth.gr
Thu Apr 8 11:37:11 EEST 1999

Akou Nikola , mi pianeis to thema sth lista giatimolis ego eixa kanei to
idio prama kai egine enas panikos otan arxisa na zitaop serials.

Epeidi loipon thn epsaksa th doulia akou ti simbenei me ayto to
kolostaroffice. To paketo pou pires exei ena staroffice pou borei na
xrisimopiisei MONO o filos sou. Ontos mesa styo paketo exei ena serial
number pou yparxei sto biblio pou dinane mazi me ta cd. To thema einai oti
kathe paketo exei to diko tou serial kai oti ego pou dokimasa serial allou
paketou (enas 16psifios) de douleue me tipota.

Akomi kai an baleis to sosto serial exeis staroffice gia ena mina. Epeita
tha prepei me to customer number na kaneis sto site tous register gia na
sou dosoun monimo kodiko. To xero pos einai malakia alla etsi douleuoun oi
anthropoi. Dinoun kati tzaba kai sou spane ta arxidia gia na to pareis.

To mono pou boreis na kaneis einai na katebaseis apo ti selida tous to
staroffice an exeis ta mesa (60MB) kai na kaneis register gia na sou
dosoun customer number kai registration number afou doseis ena soro
steixia. Ta stixia ayta siblironeis epeita sth kartela kata thn egatastash
kai to paketo egathistatai monima.

Kai epeidi ego spastika me thn oli ipothesi (giati opos tha diapistoseis
de boreis na grapseis ellinika ston keimenografo) pira to koffice pou
einai tzaba kai ola ta aparethta gia na top peraseis einai peripou 7MB.

www.kde.org tha vreis link. Ayta

Allos enas talaiporimenos pou iothele to suse6.0

P.S. An pas gia to koffice pare ayta pou leei gia qt1.4 .Aythn exeis.

LS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr