auto mail to SMS messaging ?

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Wed Apr 7 17:12:14 EEST 1999

Thanks παιδες (both)
αλλα τελικά φαίνεται οτι κανένας στην Ελλάδα δεν εχει modem
originated SMS. Εστειλα μερικά μηνυματάκια στους κυψελώτες
(και ο βιασμός της Ελληνικής συνεχίζεται) μας, μπας και καταλάβει
κανεις τι ακριβώς ειναι αυτό που ζητάω. Οσο αφορά την απάντηση
του Χρήστου (ChRic) μονολεκτικά BINGO αλλα πρέπει να βρώ και
ενα κινητό για να στέλνω μεσω αυτού (συνδεμένο με modem) τα SMS.
Τώρα οσο αφορά την ΜΤΝ δεν ξέρω αν στέλνει στον Cosmote και δεν
θέλω να κανω διαχωρισμό (θα με φάνε ζωντανό και δεν εχω και πολύ
κρέας πανω μου, ασε που έρχεται το Πασχα και....) παρόλο που ειναι
μια δελεαστική ΔΩΡΕΑΝ πρόταση (η ΜΤΝ και αλλες ανα τον κόσμο).
Βρήκα επίσης περίπου αυτο που ψάχνω στην www.cybex.gr και θα
ήθελα να τους ρωτήσω πως το εχουν δημιουργήσει! (παιδια ειναι κανεις
σας στον χώρο?? ή ξέρει κανεις κανέναν απο εκεί?)..

ΞαναΤανκς...

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr