PPP help

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Wed Apr 7 22:49:38 EEST 1999

YPOYRGEIO ESWTERIKWN
SEMINARIO SE YPALLHLOYS O.T.A. GIA THN MHXANORGANWSH DHMWN
(Dia8esh Eyrvpa'i'kvn kondhlivn)

Oi upeu8unoi tou Ypourgeiou epimenoun sthn anagkh oi Servers na einai
NT.
Kapoios upallhlos apo thn Rodo rwtaei "Giati oxi Linux"

h Apanthsh

Nai. Kati exoume akousei. Alla 3eretai den uparxei uposthri3h !!!!!!!!

Me tis ugeies mas.

Balte kai logariaste 1000 dhmoi = 1000 Servers !!!!!! poso kanoun ta NT
Ara 1000 dhmoi * 300.000 drx (mesos oros) = 300 wraia ekatommuria!!!!

PROTASH.

Bombardiste tous me e-mail pou na lene oti uparxoun kamposoi etoimoi na
dwsoun uposthri3h kai sto Linux kai oti einai mallon perissoteroi autoi
pou 3eroun Linux apo osous 3eroun NT
kai oti , en pasei periptwsei, me 300 ekatomuria an anti na ta dwseis
sto Amerika kai ton Bill ta dwseis gia na anaptu3eis an8rwpous einai
mallon kalutera gia ton topo.

O8wn

Alfa  - Group
* Greece*
ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24
-- 491 00 Kerkura  --Greece -Tel+30-661-40096
* Albania*
I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --  Albania

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr