Cron Daemon

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Wed Apr 7 01:02:55 EEST 1999

> Prwth fora to blepw ayto to pragma. Oi Linux distributors den exoyn to 8eo
> toys.
>
> Enas apo toys logous poy moy aresei to FreeBSD einai oti o ka8e - ma ka8e -
> malakas distributor toy linux nomizei oti kanei th zwh mas pio eykolh
> pros8etontas ena karo proprietary extensions sto distribution toy xwris na
> katsei na skeftei ena leptaki ti synepeies mporei na exei ayto sto system
> administration kai sthn aytomath egkatastash programmatwn.
>
> Ase poy merikoi merikoi (lege me redhat) den kanoyn KAN document ta
> distribution-specific merh toy systhmatos kai se anagkazoun na psaxneis sta
> tyfla.
>
> Ase poy merikoi merikoi (lege me Slackware) den exoyn apofasisei akoma an 8a
> moiazoyn perissotero sto BSD h sto System V kai telika apofasizoyn na moiazoyn
> monaxa ston eayto toys kai bombardizoyn syneidhta ka8e prospa8eia typopoihshs
> twn linux distributions.
>
> Ase poy merikoi merikoi (lege me SuSE) kamwnontai oti einai kapws pio
> synhdeitopoihmenoi s'ayto to 8ema apo toys ypoloipoys kai allazoyn epeidh-etsi-
> toys-gkablwse to default runlevel specification toy System V :
>
> SuSE :
>
> # runlevel 1 is multi-user without network
> # runlevel 2 is multi-user with network
> # runlevel 3 is multi-user with network and xdm
>
> System V :
>
>      1         Put the system in system administrator mode.
>      2         Put the system in multi-user mode.
>      3         Extend multi-user mode by making local resources available over
> the network.
>
> "FERTE MOY TWWWWRA ENA DREPANIIIIIIII NA KOPSW TIS FLEBES MOYYYYYY!"
>
> (kai mhn petaxtei o kserw poios kai pei tipote gia to debian, giati ante twra
> :>)

Den mporo na diafoniso mazi sou dioti exeis dikio alla to gegonos oti aftoi kanane

malakies den me stamatai kai me pismonei na kano afto pou thelo:)

Alla eknevrizomai otan den ksero kai fisika den mporo na kano telika afto pou thelo.

Ean tora kapios kserei ti genete please mail me.

Filika,

Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr