ekana magalh gkafa,help

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Wed Apr 7 00:31:52 EEST 1999

TO PROVLIMA TLITHIKE:)
Ekana parakatw kai den exo provlima:
1. Piga shmera kai ekana windsurf meta pao 2 mhnes:))))))))EPITELOUS
2. Anoiksa to pc mou me apoliti psixremia kai sigouria oti tha liso to provlima
xoris na diavaso tis tyxwn apanthsei sas
Loipon molis mpika san root arxisan pali ta idia alla prolava kai skotosa kill
nnn oti elege to ps x sxetika me cron,find,update......
mpaino x kai pao pali linuxconf kai vlepo pos to schedule iparxei!
Xtes den iperxe alla profanos tha ftaii to gegonos oti o pc ta eixe pari sto
kranio kai oti exo gnome libs 0.33, trexo KDE kai de exo tis nees.
Kano delete to updatedb kai telos.
Ego gia na kano update thn database tou locate exo ftiaksi to parakatw
aploustato script:

echo "This script first umounts the cdrive and then does updatedb"
umount /cdrive
echo "The cdrive was successfully umounted "
updatedb
echo "Database was successfully updated"
mount /cdrive
echo "The cdrive was successfully mounted again"
echo "Now you can play with your pour PC !!"
echo "The Surfer Of Life"

opos katalavenete den thelo na vlepo me locate oti exei to cdrive ston opio
vriskontai ta w$ ,den iparxei logos gia emena.
Afto mesa apo to linuxconf ginete vazontas thn command pou trexei to script alla

den thelo na kano pali kotsanes dioti profanos den mporo na kano sosta schedule
apo ekei, ti vlakia einai afti sto linuxconf tou redhat na min iparxei kanena
help.
Den katalevo ti einai ta 1,2,3 kai 0-6 stis meres pou lei.
Exo apla thelo kathe paraskevi sths 8:00 na trexei to script kai ean den eimai
mesa sths 8:00 na to trexei kapia wra thn paraskevh den meniazh h wra.

Ean kapios exei kanei kati analogo mail me:)

Filika,
Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr