glibc2 upgrade......

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Apr 6 17:21:21 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 06 Apr 99, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
glibc2 upgrade......":

 L> To arxeio glibc-2.1.README sta mirrors tis GNU leei:
 L> glibc-2.1 has been (temporarily) removed, until some
 L> political issues are worked out.

 L> Na ypothesw oti "opoios prolabe ton kyrio eide"?

Akribws. Ksafnika 8ymh8hkan oti h libdb (nomizw) poy exoyn enswmatwsei sthn
glibc2 brisketai katw apo to BSD license poy einai asymbatible me to GNU
Library Public License ("Die, Stallman, die!").

Ypo8etw omws oti prepei na mporeis na breis akoma kapoies pre-2.1 versions
sto alpha.ai.mit.edu h sto ftp.cygnus.com/kapoy/ba8ia/ekei/mesa/....

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr